lunes, 19 de septiembre de 2011

100MENAT, L’ESTRANYA BALLADA

Les convocatòries en el mon del country s’acostumen mitjançant internet, via facebook, correu electrònic, móbil,... , per aquesta raó em sobtava força quan a cau d’orella, desprès de comprovar que ningú ens podia escoltar , em deien :

Diumenge 18 de setembre, a les 19,15, al local de la Gloria Sentmenatenca , que estarà tancat, i al que s’ha d’accedir per la porta de ferro, que t’obriran desprès que els diguis la paraula clau ‘ Regina’. Amb la mateixa reserva vaig veure que s’anava convocat a més persones.

Superava la porta a l’hora prevista, i em fèiem signar sota una fotografia, per entrar a cuita corrents, dins del teatre, on pujàvem a l’escenari per restar en silenci, fins que s’obrien les portes i tots a una cridàvem , FELICITATS !!!!!

Celebràvem els primers 50 anys de la Regina Arumí Fons, seguint segons m’explicaven un ritual que es perd en la nit dels temps, i que alguns remunten fins als primers pobladors d’aquestes terres, els Càtals.







Retratava algunes imatges al•lusives.




Desprès d’un petit refrigeri i de bufar les espelmes dels pastissos, començava la ballada.





Eren més de les 22,00 quan ens acomiadàvem, la temperatura al carrer no superava els 17 graus, i mentre conduïa en direcció a Castellar del Vallès, sota l’antic casalot dels Sentmenat, pensava que si, que com repeteix l’Asterix en els seus contes; son boixos aquests romans !!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario