viernes, 29 de julio de 2011

UN BON DINAR COUNTRY D’ANIVERSARI. MOIÀ

Dinava a Les Voltes de Sant Sebastià, a Moià; la qualitat habitual de la casa, demana de tots els sentits, olfacte, vista, gust, tacte, .. la oïda és l’únic que pot reposar, i per aquesta raó vaig parar atenció en unes - a priori – paraules estranyes que procedien de la taula del costat : rock step, kick ball, cross, sailor step, jazz box, shuffle, basic a la dreta, basic a l’esquerra, taló davant, canya, side cha cha, manbo cross, touch, forward,……

La cosa es que em semblaven ‘familiars’, i a desgrat de semblar mal educat, em vaig girar i per sorpresa meva, compartia – sense saber-ho – àpat amb les ‘forces vives’ del Country a la capital del Moianès.



Celebraven un aniversari – al que ens afegien per felicitar – com ho fem també des de l’Univers Country. I aprofitaven per parlar del seu més estimat hobby.

Diumenge 31 a la tarda ens expliquen que ballaran, i aprofiten per convidar-nos; els ho agraïm però tenim el dia compromís amb la bona gent dels 100Menna a la Plaça de la Vila de Sentmenat.

Teniu dues opcions pel diumenge – n’hi haurà més, sens dubte . però anoteu.

DIUMENGE 31 A LA TARDA/VESPRE COUNTRY A MOIÀ
DIUMENGE 31 A LA TARDA/VESPRE COUNTRY A SENTMENAT
DIUMENGE 31 A LA TARDA/VESPRE COUNTRY A ÒDENA

Ah, felicitats, i per molts anys !!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario